A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Брошнів-Осадський ліцей Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області

Стратегічний план розвитку

Стратегічний план розвитку на 2020-2022 роки

Брошнів-Осадський ліцей Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області

Фото без опису

 

Юридична адреса  закладу освіти:

Івано-Франківська область

Калуський район

смт Брошнів – Осада

вул. 22 Січня, 55

E-mail: broshnscool@gmail.com

смт Брошнів-Осада - 2020 р.

Згідно  розпорядження Івано-Франківської ОДА від 24.01.2020 року №30  ліцею надано право на надання початкової загальної освіти, базової загальної середньої освіти, повної загальної середньої освіти з видачею документів про освіту державного зразка про відповідний рівень освіти.

Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, своєї родини, інших учнів, педагогів, ліцею та навчання.

Місія закладу: кожній дитині – гідні і необхідні умови розвитку та реалізації свого потенціалу для власного та суспільного блага.

Мета:

- формування конкурентоспроможного випускника ліцею в умовах глобалізації освітнього простору;

- підвищення рівня якості освітніх послуг на основі створення сучасного освітнього середовища, спрямованого на пошук та впровадження ефективних способів розкриття, вдосконалення та реалізації творчого потенціалу дитини через навчання, сім’ю, громаду;

- створення авторського новаторського та перспективного педагогічного досвіду в організації навчально-виховного процесу по розвитку мотивації учнів до навчання, їх якісної успішності як засобу підвищення його резуль-тативності;

- перехід на нові підходи до організації методичної роботи, нові засади управлінської діяльності в основі яких лежить мотиваційно-системний підхід.

Завдання:

- підвищити якість освітніх послуг у відповідності з Державними  стандартами;

- здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей здобувачів освіти;

- створити  умови  для поліпшення якості освітніх послуг, особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання, забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом залучення передового педагогічного досвіду, розвитку й оптимального використання матеріально-технічної бази ліцею, якісної організації профільного навчання, ефективної співпраці з закладами вищої освіти;

- забезпечити стовідсоткове оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями всіма педагогами ліцею відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти;

- створити  „ситуацію успіху” для кожного учня: забезпечити права дітей на вибір видів і форм діяльності,  оптимальні умови для виявлення та розвитку творчої обдарованості кожного учня закладу;

- розвивати досвід партнерства, волонтерства , самоврядування;

- забезпечити  умови якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;

- формувати у кожного учня потребу до саморозвитку та самовдосконалення;

- виховувати почуття  патріотизму, взаємоповаги, добра та справедливості;

- формувати безпечний освітній простір та позитивний імідж ліцею.

- зміцнити матеріально-технічну базу ліцею.

План стратегічного розвитку закладу спрямований на:

Виконання:
- Конституції України;
- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших законодавчих та підзаконних актів законодавства у сфері освіти і науки, рішень ( розпоряджень) засновника або уповноваженого ним органу, власних установчих документів.

Реалізацію:
- сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників освітнього процесу;
- нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі.

Створення належних умов для:

- реалізації інтелектуальної творчої діяльності, спрямованої на одержання нових знань та пошук шляхів їх застосування;
- розвитку інноваційної культури;
- забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії учнів;
- доступного та якісного освітнього середовища;
- рівного доступу до освіти кожної дитини, підтримки та розвитку обдарованих учнів;
- гуманних відносин в освітньому закладі;
- соціально-психологічного захисту учасників освітнього процесу, фізичного розвитку та зміцнення здоров’я учнів, формування здорового способу життя;
- покращення матеріально-технічної бази.

Основоположні принципи, що регламентуватимуть роботу ліцею:

- людиноцентризм;
- верховенство права;
- забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;
- забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками, у тому числі за ознакою інвалідності;
- науковий характер освіти;
- цілісність і наступність системи освіти;
- прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;
- відповідальність і підзвітність перед суспільством;
- нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями;
- свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми;
- фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія у межах, визначених законом;
- гуманізм;
- демократизм;
- єдність навчання, виховання та розвитку;
- виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;
- формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;
- формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;
- формування громадянської культури та культури демократії;
-формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;
-сприяння навчанню впродовж життя;
-інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір.

Ключові переваги стратегії закладу:

1. Забезпечення нового змісту освіти (гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість) через широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки плюралізму і партнерства.
2. Комплексний підхід до розбудови школи і розвитку учня.
3. Орієнтація на створення «ситуації успіху» та позитивний результат.

Стратегічний план розвитку Брошнів-Осадського ліцею розрахований на 2 роки та  визначає основні цілі, стратегію та специфіку діяльності  закладу освіти, основні положення щодо організації освітнього процесу в період реформування освіти та інтеграції у світовий простір, сформований як:

«Концепція 8 векторів»

  1. Якісна освіта.
  2. Обдарована дитина.
  3. Педагог ХХІ століття.
  4. Новий освітній простір.
  5. Партнерство та імідж.
  6. Єдиний інформаційний простір.
  7. Патріот.
  8. Безпека та екологія.

1.  Якісна освіта 

Використання ефективних моделей і технологій роботи з дітьми, надання якісних освітніх послуг.   Пошук  та створення умов для всебічного розвитку і розкриття інтелектуального та творчого потенціалу учнів, стимулювання творчого самовдосконалення  обдарованих дітей.

1.1.Впровадження  Державних стандартів освіти.

1.2.Наступність між усіма ланками освітнього процесу.

1.3.Забезпечення  умов якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.

1.4.Запровадження  різних видів навчання ( інклюзивне, дистанційне, індивідуальне, змішане).

1.5.Забезпечення гідних  умов навчання дітям з ООП.

1.6.Розширення профільного навчання з урахуванням інтересів дітей (створення мультипрофільного  класу  фізика-хімія, хімія-біологія тощо).

1.7.Використання  ІКТ та компетентнісний   підхід на предметах  природничо-математичного циклу.

1.8.Вивчення іноземної  мови та предметів гуманітарного циклу з застосуванням інноваційних методик.

Знання іноземної  у здобувачів освіти вдосконалюватимуться і під час позакласних заходів, і шляхом спілкування з носіями мови, і завдяки роботі над інтегрованими проєктами та участі у різноманітних міжнародних освітніх програмах (Ерасмус, ФЛЕХ, GOCAMP, ETwinning Plus) тощо.

1.9.Запровадження ефективних навчальних програм та наукових проєктів  з іншими  закладами освіти, в тому числі вищої.

2.  Обдарована дитина

Пошук  та створення умов для всебічного розвитку і розкриття інтелектуального та творчого потенціалу учнів, стимулювання творчого самовдосконалення  обдарованих дітей.

2.1.Організація психолого-педагогічного супроводу індивідуальних траєкторій навчання, індивідуалізація процесу навчання.

2.2.Активізація роботи з виявлення  обдарованих дітей.

2.3.Залучення дітей до участі у предметних турнірах, інтернет-олімпіадах, Міжнародних проєктах та конкурсах.

2.4.Формування чіткої системи позашкільної  роботи ( гуртки, спортивні секції, курси за вибором, факультативи).

2.5.Активна участь в олімпіадах та МАН.

2.6.Започаткування  проведення  шкільного свята обдарованої молоді.

3.  Педагог ХХІ століття

Призначений для стимулювання творчої діяльності вчителів, забезпечення нової якості  педагогічних кадрів, сприятливих та комфортних умов організаційно-педагогічної, методичної роботи.

3.1.Створення  умов для підвищення кваліфікаційного рівня педагогів ліцею (з врахуванням інтересів та потреб  вчителя,  започатковуємо  шкільну тренінгову систему).

3.2.Мотивація  педагогів до розробки і ведення блогів.

3.3.Проведення  внутрішкільного конкурсу «Кращий урок року».

3.4.Проведення предметних семінарів, конкурсів, обмін досвідом на різних рівнях.

3.5.Заохочення та стимулювання  вчителів – учасників та переможців професійних конкурсів.

4. Новий освітній простір

Передбачає згідно Концепції Нової української школи створення нового освітнього середовища, сучасних освітніх осередків, поліпшення матеріально-технічної бази ліцею для забезпечення умов якісної освітньої діяльності.

4.1.Проведення   поточних ремонтів  класів, коридорів.

4.2.Дообладнання лінгафонного кабінету.

4.3.Облаштування кабінету інформатики для учнів 1-4 класів.

4.4.Оновлення  обладнання шкільної майстерні та кабінету з обслуговуючих видів праці.

4.5.Оснащення  кабінетів старшої школи сучасними засобами навчання.

4.6.Проведення капітального ремонту приміщення  їдальні.

4.7.Оновлення обладнання харчоблоку та ремонт приміщення їдальні.

5. Партнерство та імідж

Соціально спрямований напрямок на покращення якості взаємодії батьків і педагогів для становлення учня як особистості. Забезпечує можливість залучення  родини до побудови освітньої траєкторії дитини, а також  розширення мережі співпраці з установами, громадськими організаціями, службами.

5.1.Партнерство з батьками

5.1.1.Створення «Золотого трикутника» учні, батьки, вчителі – міцний фундамент.

5.1.2.Проведення батьківських зборів у вигляді тренінгів та інших. нестандартних формах.

5.1.3.Започаткування Тижня родинного виховання.

5.1.4.Проведення спортивних свят, майстер-класів із залученням батьків.

5.1.5.Звіт дирекції ліцею перед батьками.

5.2.Партнерство з місцевою громадою

5.2.1.Створення піклувальної ради.

5.2.2.Створення «Асоціації випускників Брошнів-Осадського ліцею», проведення зустрічей її членів із здобувачами освіти.

5.2.3.Співпраця із ЗМІ.

5.2.4.Створення електронної та відеопрезентації ліцею.

5.2.5.Участь у заходах, що проводяться на теренах  громади.

5.2.6.Запровадження ряду атрибутів (шевронів, значків, прапора ліцею).

6. Єдиний інформаційний простір

Підготовка учнів до життя та діяльності в умовах інформаційного суспільства ( медіа- та інформаційна грамотність, безпечний Інтернет), формування в них навичок самостійного пошуку, оцінювання та систематизації інформації, вміння використовувати  сучасні інформаційно – комунікаційні технології у освітньому  процесі, з медіа- та інформаційної грамотності, безпечного Інтернету.

6.1.Розроблення та підтримка  в  актуальному стані   веб-сайту ліцею.  

6.2.Запровадження дієвого  каналу комунікації  між учасниками освітнього процесу  (YouTube-канал, шкільне радіо, прес-центр, сторінка в соцмережах).

6.3.Започаткування роботи із створення та ведення вчителями персона-льних блогів.

6.4.Створення електронної  бази  шкільної бібліотеки з навчальних пред-метів.

7. Патріот

Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини. Забезпечення психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.

7.1.Участь у акціях, конкурсах патріотичного спрямування.

7.2.Проведення виховних заходів на базі шкільного музею ОУН-УПА.

7.3.Розгляд можливої участі у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»).

7.4.Краєзнавчі експедиції.

7.5.Зустрічі із військовослужбовцями.

7.6.Сприяння у розбудові та розвитку Пластового осередку.

8. Безпека  та екологія  

Забезпечення всім  учасникам освітнього  процесу здоров`язберігаючого  навчального  середовища, в  якому немає  місця стресу, страху, а, отже,  не  руйнується  здоров`я. Формування  необхідних  знань, умінь  і  навичок зі  здорового  способу  життя,  свідомої  добровільної  мотивації  до  збереження  власного  здоров’я та використання учнями  отриманих  знань у повсякденному  житті. Виховання енергетично та екологічно обізнаної особистості, відповідального і свідомого майбутнього споживача енергоресурсів.

8.1.Створення безпечного освітнього середовища, вільного від проявів булінгу, цькування, мобінгу.

8.2.Здійснення психолого-соціальної підтримки особистості дитини, яка опинилася в складних життєвих обставинах.

8.3.Облаштування «класу під відкритим небом».

8.4.Створення велозони.

8.5.Започаткування проведення динамічних перерв для учнів5-11 класів.

8.6.Запровадження  мультипрофільного  харчування.

8.7.Впровадження  в  освітній  процес варіативних  складових навчальних планів  з фізичної культури,  елементів  технологій, спрямованих  на  зміцнення  здоров`я  учнів, формування  культури  здоров`я.

8.8.Навчання  учнів  роздільному збору сміття, дбайливому використанню енергоресурсів.

8.9.Сприяння у створенні учнями відеороликів, коміксів  на тему енергозбереження.

8.10.Створення умов для належної організації відпочинку та оздоровлення дітей влітку ( мовний табір, табір екологічної безпеки тощо).

Ліцей планує здійснювати комплексний підхід до реалізації програми фізичного і психічного здоров`я здобувачів освіти, враховує адаптаційні процеси на всіх ступенях навчання, прагне успішно вирішувати питання формування загальної культури особистості, адаптації учнів до життя в суспільстві. Саме для реалізації головних пріоритетів, мети та завдань ліцею необхідне інформативне забезпечення, учительський потенціал, підтриманий відповідною матеріально-технічною базою.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора