A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Брошнів-Осадський ліцей Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області

Батькам


ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» відповідальність за відвідування уроків дітьми несуть батьки.

Детальніше тут



10 ЗАПОВІДЕЙ БАТЬКІВСТВА

  • Не чекай, що ваша дитина буде як ти є, або як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.
  • Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї робиш: ти дав їй життя, як вона може віддячити тобі? Вона дасть життя іншому, той – третьому: це незворотний закон подяки.
  • Не зганяй на дитині свої образи.
  • Не стався до проблем дитини зверхньо: для неї її життя не легше, ніж для тебе – твоє. А може, й важче, бо вона не має досвіду.
  • Не принижуй!
  • Не муч себе, якщо не можеш чогось зробити для своєї дитини, муч – якщо можеш і не робиш.
  • Пам’ятай – для дитини зроблено мало, якщо не зроблено все.
  • Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужому те, що не хотів би, щоб інші зробили твоїй.  
  • Люби свою дитину будь-якою, бо дитина – це свято, яке поки що з тобою!

      Алгоритм вступу до інклюзивного класу

    ВСТУП ДО ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ

    Згідно з Законом України «Про освіту» батьки мають право обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття освіти для дитини. Школа, до якої звернулись батьки дитини з особливими освітніми потребами, зобов’язані створити інклюзивний клас.

    ЯК РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ ДИТИНИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ?

  • Батьки мають звернутись до інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) за місцем проживання. До ІРЦ можуть звернутись батьки дітей, які відчувають занепокоєння щодо розвитку дитини, незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.
  • Фахівці інклюзивно-ресурсного центру проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку дитини.
  • Батьки отримують висновок про комплексну оцінку.
  • Подати заявку на відвідування інклюзивно-ресурсного центру та отримати запрошення на консультацію можна онлайн за допомогою порталу. На цьому порталі можна обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись та прийти на прийом у призначений час без черг та очікування.

    За матеріалами сайту МОН України

  • Батьки подають висновок про комплексну оцінку дитини разом із заявою про зарахування до навчального закладу.
  • Школа обов’язково має створити інклюзивний клас, якщо батьки подали висновок про комплексну оцінку дитини. 
  • Наказом директора в закладі освіти створюється команда психолого-педагогічного супроводу, відповідно до наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року, до якої входять: директор закладу чи його заступник, учителі, асистент учителя, практичний психолог, батьки, асистент дитини та всі інші особи, залучені до навчального процесу. Команда супроводу створює індивідуальну програму розвитку (ІПР) дитини.
  • Батьки в обов’язковому порядку мають ознайомитись з ІПР та підписати її.
  • В інклюзивному класі мають створити умови для навчання дитини з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку з урахуванням потреб і можливостей учня (учениці).
  • До роботи інклюзивного класу долучають асистента вчителя. Ця людина не є особистим педагогом дитини, а допомагає вчителю  проводити освітній процес.
  •  Якщо фахівці інклюзивно-ресурсного центру у висновку зазначили, що дитина  потребує додаткової підтримки, то вона має право на асистента дитини. Роль асистента дитини можуть виконувати батьки, уповноважені ними особи чи соціальні працівники.

    Подати заявку на відвідування інклюзивно-ресурсного центру та отримати запрошення на консультацію можна онлайн за допомогою порталу. На цьому порталі можна обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись та прийти на прийом у призначений час без черг та очікування.

    За матеріалами сайту МОН України

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора