Результати моніторингу якості освіти
2023-2024 навчальний рік
Про моніторингові дослідження
результатів навчання учнів 3-4-х класів з української мови та математики
Моніторинг здійснювався на основі підсумкового оцінювання учнів 3-4-х класів з метою виявлення стану сформованості результатів навчання з вищеназваних предметів. Результати моніторингових досліджень подані у гістограмах.
2022-2023 навчальний рік
Про моніторингові дослідження
результатів навчання учнів 3-4-х класів з української мови та математики
Моніторинг здійснювався на основі підсумкового оцінювання учнів 3-4-х класів з метою виявлення стану сформованості результатів навчання з вищеназваних предметів. Результати моніторингових досліджень подані у гістограмах.
Про моніторингові дослідження
результатів навчання учнів 4-х класів з англійської мови
Моніторинг здійснювався на основі підсумкового оцінювання з метою виявлення стану сформованості у здобувачів освіти комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі. Результати моніторингового дослідження з англійської мови подано в таблиці та діаграмі.
Про моніторингові дослідження
навчальної діяльності учнів 1-2-х класів
Моніторингові дослідження навчальної діяльності учнів 1-2-х класів проведено з метою виявлення стану сформованості особистісних надбань здобувачів освіти. Результати моніторингового дослідження подано в гістограмах.
2021-2022 навчальний рік
Про моніторингові дослідження
результатів навчання учнів 3-4-х класів
з математики, української мови,
курсу «Я досліджую світ»
Моніторинг здійснювався на основі підсумкового оцінювання учнів 3-4-х класів з метою виявлення стану сформованості результатів навчання з вищеназваних предметів (наказ від 09.06.2022 №49-од).
Результати моніторингових досліджень подані у гістограмах.
Моніторинг
рівня навченості учнів
української мови та алгебри
у профільних класах
Моніторинг проводився з метою виявлення рівня засвоєння навчальної програми з алгебри у 10-Б,11-Б класах, з української мови в 10-А, 11-А класах, виявлення рівня підготовки учнів. У квітні - травні 2022 року були проведені контрольні роботи.
Аналіз контрольних робіт з алгебри свідчить, що учні вміють використовувати метод підстановки при розв’язуванні систем рівнянь з двома змінними, знають таблицю похідних елементарних функцій і вміють їх застосовувати.
Контрольними роботами з алгебри було охоплено 58 учнів 10-Б, 11-Б класів, що становить 100% від кількості школярів.
Аналіз контрольних робіт з української мови свідчить, що учні вміють застосовувати правила написання власних іменників, визначати відміни іменників та робити морфологічний розбір, володіють уміннями складання етикетних жанрів, застосовують знання з орфографії та пунктуації.
Контрольними роботами з української мови було охоплено 31 учень 10-А, 11-А класів, що становить 100%.
2020-2021 навчальний рік
Моніторинг
рівня навчальних досягнень учнів 3-А класу
з курсу "Я досліджую світ"
Моніторинг
рівня навчальних досягнень
учнів 4-х класів з української мови
У моніторинговому дослідженні з української мови брали участь 56 четвертокласників (84,8%). Їм було запропоновано диктант, що є основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності. Тексти диктантів підібрані відповідно до навчальної програми. Порядок проведення і темп читання текстів відповідав нормам початкової школи.
Моніторинг
рівня навченості учнів 4-х класів
з математики
Моніторинг здійснювався у формі підсумкової контрольної роботи з метою перевірки рівня сформованості у четвертокласників предметної математичної компетентності. У моніторинговому дослідженні взяли участь 52 здобувачі освіти із 66 (78,8%).
Контрольною роботою з математики перевірялися обчислювальні навички школярів, уміння розв’язувати складені задачі, виконувати дії з іменованими числами, знаходити периметр і площу геометричних фігур, розв’язувати рівняння, застосовувати набуті теоретичні знання на практиці.
За результатами дослідження визначено рівень навчальних досягнень учнів 4-х класів з предмета, якісний показник знань навчальної діяльності здобувачів освіти, підведено підсумки, вироблені рекомендації щодо покращення якості освіти (наказ від 31 травня 2021 року №37-од «Про результати моніторингу рівня навченості учнів 4-х класів з математики»).
Результати моніторингових досліджень оформлені у діаграмах.
Моніторинг
рівня навченості учнів 9-11-х класів
з математики
Моніторинг проводився з метою виявлення рівня засвоєння навчальної програми з математики, виявлення рівня підготовки учнів випускних класів. У травні 2021 року були проведені контрольні роботи з алгебри у 9-А, 9-Б, 10-Б, 11-Б класах та геометрії у 9-В, 11-Б класах.
Завдання добиралися відповідно до вимог програм.
Аналіз контрольних робіт з математики свідчить, що учні вміють спрощувати вирази, що містять змінну, вміють скорочувати дроби, розв’язувати рівняння, будувати графіки функцій, знаходити об’єми та площі просторових фігур.
Контрольними роботами з було охоплено 52 з 64 учнів 9-х класів, що становить 81,3% від кількості школярів, котрі навчаються у 9-х класах, 26 із 29 учнів 10-Б класу (математичного профілю), 23 з 26 учнів з алгебри та 25 із 26 учнів з геометрії 11-Б класу (математичного профілю).