A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Брошнів-Осадський ліцей Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області

Результати моніторингу якості освіти

2022-2023 навчальний рік

 

Про  моніторингові дослідження

результатів навчання учнів 3-4-х класів з української мови та математики

Моніторинг здійснювався  на основі підсумкового оцінювання учнів 3-4-х класів з метою виявлення стану сформованості результатів навчання з вищеназваних  предметів. Результати моніторингових досліджень  подані  у  гістограмах. 

Про  моніторингові дослідження

результатів навчання учнів 4-х класів з англійської мови

Моніторинг здійснювався на основі підсумкового оцінювання з метою виявлення стану сформованості у здобувачів освіти комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі.  Результати  моніторингового дослідження з англійської мови подано в таблиці та діаграмі.

 

Про  моніторингові дослідження

навчальної діяльності учнів 1-2-х класів

 Моніторингові дослідження навчальної діяльності учнів 1-2-х  класів проведено з метою виявлення стану сформованості особистісних надбань  здобувачів освіти.  Результати  моніторингового дослідження  подано в гістограмах.


2021-2022 навчальний рік


Про моніторингові дослідження

результатів навчання учнів 3-4-х класів 

з математики, української мови,

курсу «Я досліджую світ»

 Моніторинг здійснювався  на основі підсумкового оцінювання учнів 3-4-х класів з метою виявлення стану сформованості результатів навчання з вищеназваних  предметів (наказ від 09.06.2022 №49-од).

 Результати моніторингових досліджень  подані  у  гістограмах.

 

Моніторинг

рівня навченості учнів

української мови та  алгебри

у профільних  класах

 Моніторинг проводився з метою виявлення рівня засвоєння навчальної програми з алгебри у 10-Б,11-Б класах, з української мови в 10-А, 11-А класах, виявлення рівня підготовки  учнів.  У квітні - травні  2022 року були проведені    контрольні роботи.

Аналіз контрольних робіт з алгебри свідчить, що учні вміють використовувати метод підстановки при розв’язуванні систем рівнянь з двома змінними, знають таблицю похідних елементарних функцій і вміють їх застосовувати.

Контрольними роботами з алгебри  було охоплено 58  учнів  10-Б, 11-Б класів, що становить 100% від кількості школярів.

Аналіз контрольних робіт з української мови  свідчить, що учні вміють застосовувати правила написання власних іменників, визначати відміни іменників та робити морфологічний розбір, володіють уміннями складання етикетних жанрів, застосовують знання з орфографії та пунктуації.

Контрольними роботами з української мови  було охоплено 31  учень  10-А, 11-А класів, що становить 100%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2020-2021 навчальний рік


Моніторинг

рівня навчальних досягнень учнів 3-А класу

з курсу "Я досліджую світ"

Моніторинг

рівня навчальних досягнень

учнів 4-х класів з української мови

 

У моніторинговому дослідженні з української мови брали участь 56   четвертокласників (84,8%). Їм було запропоновано диктант, що є основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності. Тексти диктантів підібрані  відповідно  до  навчальної  програми.  Порядок  проведення  і  темп  читання  текстів  відповідав  нормам  початкової   школи.

Моніторинг

рівня навченості учнів 4-х класів

з математики

 

Моніторинг здійснювався у формі підсумкової контрольної роботи з метою  перевірки рівня сформованості у четвертокласників предметної математичної компетентності. У моніторинговому дослідженні взяли участь 52 здобувачі освіти із 66 (78,8%).

Контрольною   роботою  з  математики  перевірялися  обчислювальні   навички  школярів, уміння  розв’язувати  складені задачі,  виконувати  дії  з   іменованими  числами, знаходити периметр і площу  геометричних  фігур,  розв’язувати рівняння, застосовувати  набуті    теоретичні    знання  на  практиці.

За результатами дослідження визначено рівень навчальних досягнень учнів 4-х класів  з предмета, якісний показник знань навчальної діяльності здобувачів освіти, підведено підсумки, вироблені рекомендації щодо покращення якості освіти (наказ від  31  травня  2021 року №37-од «Про результати моніторингу рівня навченості учнів 4-х класів з математики»).

 Результати моніторингових досліджень  оформлені  у  діаграмах.

 

Моніторинг

рівня навченості учнів 9-11-х класів

з математики

Моніторинг проводився з метою виявлення рівня засвоєння навчальної програми з математики, виявлення рівня підготовки  учнів випускних класів. У травні  2021 року були проведені    контрольні роботи  з алгебри у 9-А, 9-Б, 10-Б, 11-Б класах та геометрії у 9-В, 11-Б класах.

Завдання  добиралися відповідно до вимог програм.

Аналіз контрольних робіт з математики свідчить, що учні вміють спрощувати вирази, що містять змінну, вміють скорочувати дроби, розв’язувати рівняння, будувати графіки функцій, знаходити об’єми та площі просторових фігур.

Контрольними роботами з  було охоплено 52 з 64 учнів  9-х класів, що становить 81,3% від кількості школярів, котрі навчаються у 9-х класах, 26 із 29 учнів 10-Б класу (математичного профілю), 23 з 26 учнів з алгебри та 25 із 26 учнів з геометрії 11-Б класу (математичного профілю).

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора